Unul dintre elementele care pot atrage si convinge consumatorii sa cumpere o marca, ambalajul este o componenta cheie a mixului de marketing.
Desi se cheltuiesc sume foarte mari pentru evaluarea impactului reclamelor, multi marketeri uita sa testeze ambalajul, pierzand in acest fel o oportunitate de a creste vanzarile.
Materialul si designul ambalajului sunt elemente importante in procesul vanzarii, reprezentand mijloace pentru a face din ambalaj o unealta efectiva de comunicare.
Nu toate ambalajele functioneaza bine in toate tarile. De exemplu, forma, dimensiunile, grafica folosite pe ambalaj care se potrivesc foarte bine intr-o tara, pot sa nu functioneze in alta. Si, in functie de tara, importanta rolurilor ambalajului poate varia.
In tarile mai dezvoltate, preocuparile ecologice au un rol mai important in deciziile de achizitie. Oamenii iau in considerare din ce in ce mai mult aspecte cum ar fi volumul de ambalaj folosit, materialul ambalajului si posibilitatea reciclarii sau reutilizarii lui.
Totul incepe cu o intalnire! Contactati-ne astazi ca sa va informam despre produsele noastre.
Putem dezvolta in prezent produse cu design&matrite personalizate pe volume cuprinse intre 0.5-4L.
Suna acum la +0741 164 960